Service

Bestellen

Retourneren

Contact

Junglekit

Tools

Plantcare

Goodies

Junglekits

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote knop met 'In mijn winkelmandje". Klik vervolgens in het winkelmandje op de knop 'Nu bestellen'. Doorloop vervolgens de stappen om af te rekenen. Hierna is je bestelling geplaatst.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestelwaarde Verzendkosten
Minder dan 10,- 6,50
10,- tot 50,- 2,95
50,- of meer Gratis

Hoe kan ik betalen?

Afrekenen kan met iDeal, creditcard, PayPal, Apple Pay en vooruitbetaling. Wij brengen geen betaalkosten in rekening. Het is niet mogelijk om met een cadeaubon van een andere partij af te rekenen.

Kan ik veilig afrekenen?

DeBotanist maakt gebruik van een beveiligde internetomgeving zodra je begint met het afrekenen van je bestelling. Zo krijgen anderen niet de kans om digitaal mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het ‘groene slotje' in je browser.

Hoe kan ik mijn bestelling aanpassen?

Wil je de bestelling op dezelfde dag als dat je deze geplaatst heb aanpassen? Dan is er een kans dat dit nog mogelijk is. Stuur een e-mail naar klantenservice@debotanist.nl en vermeld het bestelnummer en de producten (en aantallen) die je nog aan de bestelling wil toevoegen. 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je de bestelling op dezelfde dag als dat je deze geplaatst heb annuleren? Dan is er een kans dat dit nog mogelijk is. Stuur een e-mail naar klantenservice@debotanist.nl en vermeld het bestelnummer. In andere gevallen kun je de bestelling niet meer annuleren. Retourneer in dat geval de bestelling na ontvangst.

Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?

Je ontvangt automatisch een e-mail wanneer wij je bestelling overdragen aan PostNL. In deze e-mail vind je ook de track & trace code waarmee je de bestelling online kan volgen.